Ben Varım

Gün ışığı görmeden yok olup gitmesine gönlüm razı olmadığı için, bir şiirime video hazırladım.
İlk bakışta bir aşk şiiri gibi görünsede benim için başka anlamlar içeriyor…

One thought on “Ben Varım

  1. Barış mançonun ne ola yar ola parçasınında bana şimdi kattığı değerler,anlamlar öyle farklı ki.Hele hele parçanın içinde geçen,yaşam denen uykudan uyanmasını bilen yar ola en ‘vurucu’ ve aklımda kalan yegane sözlerinden biridir.

    Yanlış anlaşılmıyoru(z)m.

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

